Wij werken uitsluitend op afspraak. Voor het maken van een afspraak kunt u telefonisch contact opnemen met de praktijk of online een afspraak plannen via ons patiëntenportaal (24/7). De assistente is voor het maken van afspraken het best bereikbaar tussen 8-11 uur. Als u ’s ochtends belt lukt het meestal u nog dezelfde dag een afspraak te geven.

Klik hier om direct een afspraak te maken via het patientenportaal (alleen voor mensen met een geactiveerd account).

Spreekuur;
Standaard plannen we 10 minuten voor een consult. Denkt u meer tijd nodig te hebben of heeft u meerdere klachten te bespreken? Geen probleem, maar geeft u het dan even aan. We plannen dan meer tijd voor u in.

Terugbelspreekuur;
Heeft u een korte telefonische vraag voor 1 van ons?
Als u een telefoonnummer doorgeeft aan de assistente waarop u goed bereikbaar bent dan bellen wij u terug.

Huisbezoeken;
Op indicatie komen we bij u aan huis.  Huisbezoeken zijn slechts bedoeld voor mensen die echt niet naar de praktijk kunnen komen.

Onverhoopt verhinderd?
Dat kan gebeuren. Het is wel fijn als we de voor u gereserveerde tijd voor een ander kunnen gebruiken. We verzoeken u de afspraak minimaal 24 uur van te voren te annuleren of te verplaatsen.  Komt u zonder bericht niet op uw afspraak dan kunnen wij een wegblijftarief in rekening brengen. Deze schadevergoeding bedraagt 35 euro en wordt niet vergoed door uw zorgverzekeraar.